Objavljeno izvješće Approaches to Quality Assurance of Micro-credentials – a report on policies and practices to assure the quality of micro-credentials in the European Higher Education Area (IMINQA)

Izvješće Approaches to Quality Assurance of Micro-credentials – a report on policies and practices to assure the quality of micro-credentials in the European Higher Education Area (IMINQA) rezultat je trogodišnjeg projekta Implementation and Innovation in quality assurance through peer learning (IMINQA) koji se provodi u okviru rada grupe Bologna Process Thematic Peer Group C na području osiguravanja kvalitete. Projekt je sufinanciran putem Erasmus+ programa. Projekt IMINQA koordiniralo je flamansko Ministarstvo obrazovanja i osposobljavanja u suradnji s ARACIS-om (The Romanian Agency for Quality Assurance in Higher Education), ENQA-om (The European Association for Quality Assurance in Higher Education), EQAR-om (The European Quality Assurance Register for Higher Education) i vanjskim ekspertima.

Temeljeći se na rezultatima projekta MICROBOL (Micro-credentials linked to the Bologna Key Commitments), IMINQA je provela istraživanje o osiguravanju kvalitete mikrokvalifikacija u visokom obrazovanju i razvila priručnik o praksama država članica vezanima za unutarnje i vanjsko osiguravanje kvalitete mikrokvalifikacija. Mikrokvalifikacije su postale važna tema svim relevantnim dionicima sustava obrazovanja jer se smatraju fleksibilnijim načinom stjecanja i priznavanja stečenih znanja, vještina i kompetencija.

Izvješće sadrži opći pregled politika razvoja mikrokvalifikacija u europskom prostoru visokog obrazovanja te informacije o raznovrsnim aktivnostima, inicijativama i dokumentima vezanima za osiguravanje kvalitete mikrokvalifikacija na europskom prostoru visokog obrazovanja.

Cjelovito izvješće na engleskom jeziku možete pronaći na kraju članka.